Trwa kolejny nabór do straży miejskiej w naszym mieście. Poszukiwani są aplikanci, którzy będą zajmowali się m.in. pilnowaniem porządku w miejscach publicznych, kontrolą ruchu drogowego i zabezpieczanie miejsc zdarzeń.
Na zatrudnienie może liczyć 14 osób, które mają minimum średnie wykształcenie, polskie obywatelstwo i ukończone 21 lat. Kandydaci muszą mieć także uregulowany stosunek do służby wojskowej, cieszyć się nienaganną opinią i korzystać z pełni praw publicznych Nie mogą być karane sądownie oraz muszą być sprawne fizycznie i psychicznie.
Jak się dostać do straży miejskiej?
Kandydaci, którzy są zainteresowani pracą w Straży Miejskiej, muszą przygotować: list motywacyjny, kwestionariusz osobowy lub CV, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego i o niekaralności oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji. Dostarczyć trzeba także: kserokopie świadectwa ukończenia szkoły i dokumentu, który potwierdza uregulowany stosunek do służby wojskowej. Trzeba także dostarczyć zaświadczenie lekarskie o zdolności do zajęć z wychowania fizycznego z elementami siłowymi oraz przechodzenia sprawdzianów w tym zakresie.
Chcąc zostać strażnikiem, należy zdać test fizyczny. Składa się on m.in. z: skrętoskłonów w czasie 1 min. (liczy się ilość), skoku w dal z miejsca obunóż, biegu na 100 m i 1000 m dla mężczyzn oraz 60 m i 600 m dla kobiet.
Dokumenty należy złożyć w zaklejonych kopertach do 17 października. Ci, który chcieliby poznać więcej szczegółów, mogą zgłaszać się bezpośrednio do Straży Miejskiej w Białymstoku przy ul. Składowej 11 do pokoju nr 310 lub dzwonić pod numer tel. (85) 8696753.
Osoby, spełniające wymagania, będą telefonicznie powiadamiane o terminie dalszej rekrutacji.
24@bialystokonline.pl