
Trwa nabór do Straży Miejskiej w Białymstoku na stanowisko aplikanta. Poszukiwanych jest 14 osób, które będą zajmować się "ochroną spokoju i porządku w miejscu publicznym, czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego, zabezpieczanie miejsc zdarzeń".
Nabór do Straży Miejskiej – co zrobić, by się dostać?
Osoby, które są zainteresowani pracą w SM, muszą przygotować: list motywacyjny, kwestionariusz osobowy lub CV, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego i o niekaralności oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji. Złożyć trzeba również: kserokopie świadectwa ukończenia szkoły i dokumentu, który potwierdza uregulowany stosunek do służby wojskowej. Trzeba także dostarczyć zaświadczenie lekarskie o zdolności do zajęć z wychowania fizycznego z elementami siłowymi oraz przechodzenia sprawdzianów w tym zakresie.
Chcąc zostać strażnikiem, należy obowiązkowo zdać test fizyczny. Składa się on m.in. z: skrętoskłonów w czasie 1 min. (liczy się ilość), skoku w dal z miejsca obunóż, biegu na 100 m i 1000 m dla mężczyzn oraz 60 m i 600 m dla kobiet.
Chętni do pracy w szeregach strażników miejskich powinni złożyć dokumenty do dnia 5 maja 2025 roku w siedzibie Straży Miejskiej przy ulicy Składowej 11 w Białymstoku. Szczegółowe informacje dostępne są pod nr. telefonu: 85 869 67 53
Osoby, które zostaną przyjęte do służby, otrzymają pierwszą umowę o pracę na czas określony do 12 miesięcy. Praca w systemie zmianowym w porze dziennej i nocnej.
Kandydaci spełniający wymagania niezbędne, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie dalszej rekrutacji.
24@bialystokonline.pl