Mlekpol uplasował się w tegorocznej pięćsetce Polityki na 98 pozycji (awans o 17 w porównaniu z ubiegłorocznym zestawieniem) z przychodem ze sprzedaży w 2009 roku w wysokości 2 127 947 000 zł.
- Ponad 2 mld zł przychodu ze sprzedaży świadczy o potencjale naszej spółdzielni i dynamicznym rozwoju - mówi Edmund Borawski, prezes SM Mlekpol. - Ale przede wszystkim świadczy o wielkim zaufaniu klientów do naszych wyrobów i o wysokiej jakości naszych produktów. Jest to szczególnie ważne w obecnej sytuacji, kiedy rynek nasycony jest produktami mleczarskimi, zarówno krajowymi jak i zagranicznymi i panuje bardzo duża konkurencja - dodaje prezes Mlekpolu.
SM Mlekpol to największa i najnowocześniejsza polska spółdzielnia mleczarska. Znajduje się też w gronie dwudziestu największych przetwórców mleka w Europie. Znana jest głównie dzięki markom Łaciate, Milko i Mazurski Smak.