Białostocka straż miejska przyjmie 10 osób. Zainteresowani stanowiskiem aplikanta mogą się już zgłaszać. Do zadań zatrudnionych osób należała będzie m.in. ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych, czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego oraz zabezpieczanie miejsc zdarzeń.
Kandydaci powinni spełniać takie wymagania jak: co najmniej średnie wykształcenie, ukończone 21 lat, uregulowany stosunek do służby wojskowej, nienaganna opinia oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Osoby karane sądownie nie będą brane pod uwagę. Co więcej, ubiegający się o pracę muszą być sprawni pod względem fizycznym i psychicznym.
Pracodawca oczekuje także znajomości Kodeksu postępowania w sprawach o wykroczenia, Ustawy o strażach gminnych, Ustawy o samorządzie gminnym, posiadania prawa jazdy kat. B, umiejętności nawiązywania kontaktów z ludźmi, dyspozycyjności oraz praktycznej znajomości sztuk walki.
Jest to zajęcie dla kogoś, kto chce i potrafi wykonywać zadania w systemie zmianowym w porze dziennej i nocnej.
Zainteresowani powinni złożyć takie dokumenty jak m.in. list motywacyjny, kwestionariusz osobowy lub CV, oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności, kserokopię świadectwa ukończenia szkoły, a także zaświadczenie lekarskie o zdolności do zajęć z wychowania fizycznego z elementami siłowymi oraz do przechodzenia sprawdzianów w tym zakresie (wystawione przez lekarza sportowego). Aplikacje w zaklejonych kopertach należy przekazywać do 5 kwietnia. Przyjmowane będą w siedzibie straży miejskiej przy ul. Składowej 11.
Kandydaci spełniający niezbędne wymagania zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie dalszej rekrutacji. Przeprowadzony zostanie też test sprawności fizycznej z biegów, skrętoskłonów i skoku w dal.
Pierwsza umowa o pracę zawarta będzie na czas określony do 12 miesięcy.
dorota.marianska@bialystokonline.pl