Piękny Wschód. Podsumowanie pierwszych miesięcy kampanii

2010.12.16 00:00
Kampania "Piękny Wschód" promująca atrakcyjność turystyczną wschodnich regionów Polski rozpoczęła się w lipcu.
Piękny Wschód. Podsumowanie pierwszych miesięcy kampanii
Fot: pieknywschod.pl
Jedna z atrakcji turystycznych Białegostoku - zespół pałacowy Branickich

Obejmuje pięć województw wschodniej Polski: warmińsko-mazurskie, podlaskie, lubelskie, podkarpackie oraz świętokrzyskie. Ma ona na celu przede wszystkim przełamać stereotypy w myśleniu o tych województwach. Chodzi również o większe zainteresowanie ofertą turystyczną tych terenów, a w efekcie wzrost wpływów z gospodarki turystycznej i aktywizację Polski Wschodniej.

Grupa docelowa kampanii obejmuje adresatów w Polsce w wieku 25-59 lat  i jest podzielona na trzy zróżnicowane demograficznie segmenty (liderzy opinii turystycznej poszukujący nowych form wypoczynku, zwolennicy turystyki aktywnej oraz turyści rodzinni). Na rynku niemieckim i ukraińskim grupa docelowa obejmuje turystów w wieku 25-35 lat (turyści aktywni). Kampania multimedialna oparta jest m.in. o przekazy telewizyjne, radiowe oraz wieloaspektowe wykorzystanie internetu. Podstawowym komunikatem dla potencjalnych turystów w kraju i zagranicy jest unikalność regionu, która ma przyczynić się do większej rozpoznawalności wschodniej części Polski jako ciekawego miejsca do wypoczynku oraz zmiany sposobu myślenia o tym regionie w kontekście turystycznym.

andy

2006 osób online
Wersja mobilna BiałystokOnline.pl
Polityka prywatności | Polityka cookies
Copyright © 2001-2024 BiałystokOnline Sp. z o.o.
Adres redakcji: ul. Sienkiewicza 49 lok. 311, Białystok, tel. 85 746 07 39