Obejmuje pięć województw wschodniej Polski: warmińsko-mazurskie, podlaskie, lubelskie, podkarpackie oraz świętokrzyskie. Ma ona na celu przede wszystkim przełamać stereotypy w myśleniu o tych województwach. Chodzi również o większe zainteresowanie ofertą turystyczną tych terenów, a w efekcie wzrost wpływów z gospodarki turystycznej i aktywizację Polski Wschodniej.
Grupa docelowa kampanii obejmuje adresatów w Polsce w wieku 25-59 lat i jest podzielona na trzy zróżnicowane demograficznie segmenty (liderzy opinii turystycznej poszukujący nowych form wypoczynku, zwolennicy turystyki aktywnej oraz turyści rodzinni). Na rynku niemieckim i ukraińskim grupa docelowa obejmuje turystów w wieku 25-35 lat (turyści aktywni). Kampania multimedialna oparta jest m.in. o przekazy telewizyjne, radiowe oraz wieloaspektowe wykorzystanie internetu. Podstawowym komunikatem dla potencjalnych turystów w kraju i zagranicy jest unikalność regionu, która ma przyczynić się do większej rozpoznawalności wschodniej części Polski jako ciekawego miejsca do wypoczynku oraz zmiany sposobu myślenia o tym regionie w kontekście turystycznym.