Intensywne starania o wejście na ogromny rynek indyjski spółka podjęła ponad roku temu.
- Targi i wielokrotne spotkania przyniosły skutek - mówi Marek Siergiej, prezes Promotechu. - Obecnie mamy dwóch poważnych dealerów z Indii, z których jeden zainteresowany jest naszymi ukosowarkami, a drugi - wiertarkami. Ich przedstawiciele dwukrotnie już odwiedzili naszą firmę, by uczestniczyć w szkoleniach dotyczących tych produktów.
Celem zarządu jest osiągnięcie obrotów z indyjskimi partnerami na poziomie ok. 300 tys. euro miesięcznie.
Dobrze rozwija się także współpraca z nowym dealerem Promotechu na rynku amerykańskim. Za jego pośrednictwem narzędzia i urządzenia Promotechu zaprezentowane będą na dwóch ważnych imprezach targowych. W Orlando na Florydzie firma zademonstruje ukosowarki i wiertarki, a w Dallas w Teksasie - innowacyjne wycinarki włazów do wież takich elektrowni. W maju Promotech zademonstruje wycinarki także w Hiszpanii.
Zarząd planuje, że do końca tego roku sprzeda ok. 10 takich urządzeń na rynku amerykańskim i 5-6 sztuk w Europie. Wartość jednej wycinarki to ok. 80 tys. euro.