Białostocka Multi Ice Group – jedna z największych grup gastro w kraju, która bez wątpienia znajduje się wśród liderów rynku franczyzowego w Polsce, podsumowała rok. Ma powody do radości, bo był on bez wątpienia więcej niż udany!
Multi Ice Gripu, firma branży gastronomicznej jest znana z takich marek jak: LodyBonano, "u Lodziarzy" Wytwórnia Lodów Polskich, Crazy Dog oraz BuBu Bubble Tea przeanalizowała miniony rok. I trzeba przyznać, działo się naprawdę sporo.
LodyBonano i "u Lodziarzy" Wytwórnia Lodów Polskich, oferujące amerykańskie świderki i lody rzemieślnicze, zdominowały rynek. Powstało już ponad 400 punktów sprzedaży. Całkiem dobrze radzi sobie dość nowa marka Crazy Dog. Konsumenci docenili premium hot-dogom z domową bułką, autentyczną kiełbaską, świeżymi dodatkami i aromatycznymi sosami. Wśród nowości jest też BuBu Bubble Tea, proponująca kolorowe bąbelkowe herbaty.
W 2023 r. Multi Ice Group otworzyła około 47 nowych lokali w całym kraju. Nowe lokalizacje pojawiły się m.in. we Wrocławiu, Jeleniej Górze, Gdańsku, Sandomierzu, czy Warszawie. Firma jednak nie ma zamiaru spocząć na laurach i wciąż intensywnie poszukujące nowych miejsc, gdzie mogłyby powstać oferowane przez nią biznesy.
- Kluczem do sukcesu naszych marek jest nie tylko wysoka jakość produktów, ale także odpowiednie położenie lokali. Dlatego też dokładamy wszelkich starań, aby nasze miejsca były dostępne dla jak największej liczby klientów" - podkreśla Radosław Charubin, właściciel Multi Ice Group.
W ubiegłym roku otwarto też nowe wyspy BuBu Bubble Tea np. w Krakowie czy Kaliszu, lokal stacjonarny w Łomży oraz Piasecznie. Mieszkańcy Międzyrzecza Podlaskiego mogą zaś od kilku miesięcy smakować lodów "u Lodziarzy". Z kolei osoby mieszkające i odwiedzające Szczytno mogą skosztować bąbelkowych herbat.
Multi Ice Group ma zamiar w przyszłości nie tylko rozwijać marki, które już istnieją, ale też wprowadzać nowe produkty i koncepcje, które będą odpowiadać oczekiwaniom klientom. Firma jest przygotowana na nowe wyzwania, jak podkreślają jej członkowie, planują "eksplorować nowe obszary smakowe i kształtować przyszłość branży gastronomicznej poprzez nieustanny dążenie do doskonałości i kreatywności".
24@bialystokonline.pl