Jeszcze tydzień na zgłoszenia
Są nowe miejsca pracy w Departamencie Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Białymstoku przy ul. Bitwy Białostockiej 2/2. Termin składania dokumentów mija 16 marca. Należy to zrobić w Punkcie Informacyjnym lub Kancelarii Ogólnej Urzędu Miejskiego w Białymstoku przy ul. Słonimskiej 1 lub wysyłać drogą pocztową.
Aplikacje kandydatów złożone po terminie (liczy się data wpływu do urzędu), w sposób inny niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów lub niebędące odpowiedzią na ogłoszony nabór, nie będą uwzględniane w prowadzonej rekrutacji.
Osoby spełniające wymagania niezbędne zostaną powiadomieni o terminie kolejnego etapu naboru telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Jakie trzeba spełnić wymagania?
W przypadku każdego stanowiska kandydat musi posiadać co najmniej trzyletni staż pracy (czteroletni w przypadku głównego specjalisty i kierownika referatu) oraz prawo jazdy kat. B. Mile widziana jest też znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, Prawo zamówień publicznych.
Premiowane będzie również doświadczenie zawodowe w branży związanej z gospodarką odpadami, promocją, marketingiem, edukacją, umiejętność planowania i dobrej organizacji pracy, obsługi komputera (pakiet MS Office) oraz innych urządzeń biurowych, a także takie cechy, jak samodzielność, odpowiedzialność, terminowość i komunikatywność.
Które dokumenty należy złożyć?
Wymagane dokumenty, jakie należy złożyć, to: list motywacyjny, CV, oświadczenia: o posiadaniu obywatelstwa polskiego, o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
Do tego jeszcze dochodzi klauzula zgody kandydata na przetwarzanie danych do celów rekrutacji, kserokopia dyplomu wyższej uczelni oraz kserokopie innych dokumentów potwierdzających posiadane umiejętności i wiedzę oraz staż pracy.
7 inspektorów
Poszukiwanych jest 7 osób na stanowisko inspektora. Do jego obowiązków będzie należało w szczególności: nadzór nad funkcjonowaniem systemu gospodarowania odpadami komunalnymi, nadzór nad sprawnym przebiegiem prac i realizacją umów na prowadzenie zadań powierzonych podmiotom odbierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomości, a także kontrola miejsc gromadzenia odpadów oraz przedsiębiorców świadczących usługi komunalne.
Pierwsza umowa o pracę będzie zawarta na czas określony do 6 miesięcy z wynagrodzeniem w przedziale 2800–3000 zł brutto.
2 inspektorów
Do obsadzenia są jeszcze 2 stanowiska inspektora, który będzie nadzorował funkcjonowanie systemu gospodarowania odpadami komunalnymi, sprawny przebieg prac i realizację umów na prowadzenie zadań powierzonych podmiotom odbierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomości.
W ramach obowiązków ma on wykonywać zadania związane z kontrolą strumieni dostaw odpadów trafiających do ZUOK Białystok i ZUOK Hryniewicze oraz monitorować usługi komunalne, świadczone w ramach zawartych umów.
Pierwsza umowa o pracę również będzie zawarta na czas określony do 6 miesięcy z wynagrodzeniem w przedziale 2800-3000 zł brutto.
Podinspektor
Trwa też nabór na podinspektora, który zajmie się prowadzeniem działań informacyjnych i edukacyjnych w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi, a także bieżącą aktualizacją informacji dotyczących gospodarki odpadami komunalnymi na stronach internetowych.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku otrzyma pierwszą umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy z wynagrodzeniem w przedziale 2600-2800 zł brutto.
Inspektor
Pojawiło się jeszcze jedno ogłoszenie dotyczące rekrutacji na inspektora. W ramach swoich zadań będzie on prowadził działania informacyjne i edukacyjne w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi oraz na bieżąco aktualizował informacje dotyczące gospodarki odpadami komunalnymi na stronach internetowych.
Może liczyć na pierwszą umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy z wynagrodzeniem w przedziale 2800-3000 zł brutto.
3 inspektorów
Poszukiwane są również 3 kolejne osoby na stanowisko inspektora. Do ich obowiązków będzie należał nadzór nad funkcjonowaniem systemu gospodarowania odpadami komunalnymi, systematyczna analiza stanu gospodarki komunalnej, a także sporządzanie sprawozdań i raportów, przyjmowanie, rejestracja i weryfikacja sprawozdań podmiotów odbierających odpady komunalne.
Każdy z nich podpisze pierwszą umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy z wynagrodzeniem w przedziale 2800-3000 zł brutto.
Główny specjalista
Główny specjalista przejmie natomiast nadzór nad funkcjonowaniem systemu gospodarowania odpadami komunalnymi, zajmie się systematyczną analizą stanu gospodarki komunalnej, weryfikacją poziomów recyklingu, przygotowaniami do ponownego użycia i odzysku, badaniami składu morfologicznego odpadów komunalnych.
Będzie również sporządzać sprawozdania i raporty, a także przygotowywać roczne sprawozdania prezydenta miasta z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi.
Osoba zatrudniona otrzyma pierwszą umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy z wynagrodzeniem w przedziale 3800-4200 zł brutto.
Kierownik referatu
Kierownik Referatu będzie nadzorował i kontrolował wykonywanie zadań w zakresie funkcjonowania systemu gospodarowania odpadami komunalnymi oraz działań edukacyjno-promocyjno-informacyjnych w kwestiach dotyczących prawidłowego postępowania z odpadami.
Do jego obowiązków należy też koordynacja pracy podległych pracowników w zakresie powierzonych zadań, uczestnictwo w postępowaniach mających na celu wyłonienie podmiotów świadczących usługi z zakresu organizacji, prowadzenia odbioru oraz zbierania odpadów komunalnych na terenie Białegostoku, jak również współpraca z innymi jednostkami i komórkami organizacyjnymi.
Z osobą zatrudnioną na tym stanowisku zostanie podpisana pierwsza umowa o pracę zawarta na czas określony do 6 miesięcy z wynagrodzeniem w przedziale 4000-4800 zł brutto.
ewa.r@bialystokonline.pl