Poinformował o tym na dzisiejszym briefingu w kawiarni Fama Tadeusz Arłukowicz, wiceprezydent Białegostoku. - Firma Ströer Media zaproponowała nam nieodpłatne skorzystanie z dwustu swoich nośników - mówił. - Poniesiemy tylko koszty operacyjne w wysokości około 40 tys. złotych. Wartość całej kampanii to 134 tys. złotych, więc zaoszczędzimy blisko 100 tysięcy. Tadeusz Arłukowicz wyraził również nadzieję, że ta przełomowa kampania pozwoli promować wiele innych imprez w przyszłym roku. Wierzy też, że pierwsza tego rodzaju promocja w historii festiwalu przyniesie wymierne efekty w postaci większej liczby uczestników Jesieni z Bluesem.
Festiwal rozpocznie się 24 listopada i potrwa do 29 listopada. To jego jubileuszowa, 25. edycja. W jej trakcie będzie można posłuchać takich bluesowych wykonawców, jak m.in. Shakin' Dudi, Śląska Grupa Bluesowa, Paul Lamb&The King Snake. Odbędą się też warsztaty harmonijkowe, a w Famie będzie można obejrzeć filmy w ramach festiwalu Blueskamera.pl. Pojawią się też kolejne tablice w Alei Bluesa. Podczas briefingu ujawniono nazwiska upamiętnionych osób. Będą to Irek Dudek, Jan Skrzek, Jerzy "Kawa" Kawalec, Mira Kubasińska. Odsłonięcie tablic zaplanowano na 27 listopada.