To zaledwie 5 proc. wszystkich użytkowników internetu w Polsce. Kolejne 6 proc. zetknęło się z reklamami kasyn internetowych lub bukmacherskich zakładów online.
Hazard w internecie nie jest tak dużym problemem, jak chcieliby go widzieć politycy, opracowujący ustawę ograniczającą dostęp do tego typu usług. Z opublikowanych danych wynika, że prawie 90 proc. polskich internautów w ogóle się z tym zjawiskiem nie zetknęło. Oznacza to, że ani nie widzieli reklam tego typu usług, ani nie grali w internetowym kasynie, ani nie obstawiali zakładów u bukmacherów.
Podczas badania zapytano Polaków też, czy należy zakazać hazardu w internecie. Blisko połowa ankietowanych (42 proc.) nie ma zdania lub nie chce się na ten temat jednoznacznie wypowiadać. Co piąty uważa, że hazard powinien działać na niezmienionych zasadach. Za zdecydowaną delegalizacją usług hazardowych w internecie opowiada się co trzeci Polak (36 proc.).