Teoria w służbie praktyki
Konferencję otworzyła seria prelekcji, w których eksperci z różnych dziedzin marketingu cyfrowego i technologii dzielili się swoją wiedzą i doświadczeniem. Joanna i Jarek Burdek, specjaliści od treści cyfrowych, rozpoczęli wydarzenie prezentacją "Jak tworzyć SKUTECZNE treści do cyfrowych ZOMBIE". Skoncentrowali się na wyzwaniach związanych z przeciążeniem informacyjnym, proponując trzy kluczowe typy treści, które przyciągają uwagę cyfrowych odbiorców.
Marcelina Lipska w prezentacji "(Nie)Wiedza w biznesie kosztuje" podkreśliła znaczenie posiadania spójnej strategii marketingowej, analizy danych i zrozumienia grupy docelowej, natomiast Kamil Bolek skupił się na rosnącej roli ekonomii twórców w erze cyfrowej, omawiając obszary związane z platformami, zarabianiem przez twórców i technologią wspierającą ich działania. Tomasz Palak zajął się z kolei aspektami prawno-technicznymi związanymi z tworzeniem przez sztuczną inteligencję.
Praktyka w centrum uwagi
Drugą część konferencji stanowiły praktyczne warsztaty, które pozwoliły uczestnikom skonfrontować zdobytą teorię z rzeczywistymi wyzwaniami e-marketingu. Maciej Sawicki w warsztacie "Kreatywność w kampaniach reklamowych" eksplorował kreatywność jako strategiczne narzędzie skutecznych kampanii marketingowych, podkreślając jej rolę w osiąganiu celów komunikacyjnych.
Tomasz Palak w "Nie wywal się na memie" skupił się na aspektach prawnych i kreatywnych związanych z wykorzystaniem popkultury w reklamach. Anna Moczulska przedstawiła praktyczne zastosowania Google Analytics 4 w analizie ruchu i zachowania użytkowników, natomiast Marcelina Lipska w "Strategii komunikacji w social media – od czego zacząć?" wprowadziła model SOSTAC jako narzędzie do kreowania skutecznych strategii marketingowych.
Kamil Bolek prowadził warsztat "Profesjonalny influencer marketing", gdzie uczestnicy zdobywali praktyczną wiedzę dotyczącą wyboru influencerów, kampanii i analizy wyników, a Wojciech Biendzio skupił się na praktycznych aspektach budowania grup odbiorców w Meta Ads. Joanna i Jarek Burdkowie w warsztacie z neurocopywritingu pokazali, jak zasady neurologii mogą być wykorzystane w copywritingu, koncentrując się na płynności poznawczej, znaczeniu wizualnych aspektów komunikatu i roli emocji.
BiałystokOnline patronowało wydarzeniu.
24@bialystokonline.pl