Już 20 czerwca miłośnicy marketingu internetowego spotkają się na XIV Białostockim Czwartku Social Media.
Fot: sxc.hu
Spotkania odbywają się cyklicznie i za każdym razem przyciągają rzeszę młodych ludzi próbujących swoich sił w e-biznesie oraz chcących poznać najnowsze trendy w marketingu internetowym.
Na najbliższym spotkaniu Michał Sławiński, szef działu social media w agencji The Digitals wygłosi prelekcję pt. "Rzadko wykorzystywane działania w social media, czyli wilk uczy socjalu". Następnie o pozytywnych skutkach każdego kryzysu będzie rozmawiać Monika Czaplicka, która jest odpowiedzialna m.in. za social media kampanii "Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka!".
Udział w spotkaniu jest bezpłatny i dostępny po rejestracji na www.14bcsm.evenea.pl.
Więcej na temat XIV Białostocki Czwartek Social Media
Małgorzata Cichocka
malgorzata.c@bialystokonline.pl
malgorzata.c@bialystokonline.pl