Umowę o współpracy ogłosił prezydent Tadeusz Truskolaski oraz przewodniczący rady nadzorczej Superligi - Tadeusz Szydłowski podczas konferencji prasowej, która odbyła się 4 stycznia w Warszawie.
Kontrakt tego typu jest prawdziwą nowością w polskim marketingu sportowym. Zdaniem Tadeusza Szydłowskiego wyjątkowość umowy z Białymstokiem polega na tym, że miasto będzie promowane poprzez profesjonalną ligę. Przewodniczący rady nadzorczej Superligi nie krył zadowolenia z tego, ze to właśnie tenis stołowy wyznacza nowy kierunek marketingowy.
Nowe logo pingpongowej ligi nawiązuje do logo marki Wschodzący Białystok i opatrzone jest wyrażeniem "Superliga Tenisa Stołowego". Na koszulkach zawodników Superligi znajdzie się więc logo Wschodzący Białystok. Dodatkowo będzie ono również wykorzystane w infografice Orange Sport Info podczas transmisji meczów na żywo. Kontrakt obowiązuje do końca sezonu 2010/2011.