To będzie już kolejna otwarta sobota w urzędzie miejskim. 25 października białostoczanie załatwią w magistracie wszystkie sprawy, tak jak w dzień powszedni.
Fot: Ewelina Sadowska-Dubicka
W sobotę będzie czynny Departament Obsługi Mieszkańców
Pomysł organizacji otwartych sobót w urzędzie narodził się przy okazji tegorocznych Dni Miasta Białegostoku. Jak się okazało, to rozwiązanie było bardzo potrzebne - wielu mieszkańców zdecydowało się załatwić sprawy w magistracie właśnie tego dnia. W ciągu tygodnia zwykle nie mają na to czasu, albo w godzinach pracy urzędu sami muszą pracować.
Od lipca władze miasta postanowiły organizować otwarte soboty raz w miesiącu. Departament Obsługi Mieszkańców przy ul. Branickiego 3/5 obsługuje białostoczan w wyznaczone soboty, w godz. 10.00 – 14.00. W tym czasie można min. złożyć wniosek o wydanie dowodu osobistego, wymienić dowód rejestracyjny pojazdu, zameldować się w Białymstoku albo odebrać dokumenty.
Ewelina Sadowska-Dubicka
ewelina.s@bialystokonline.pl
ewelina.s@bialystokonline.pl