Hotel Branicki został nowym sponsorem głównym Jagiellonii Białystok. Umowa ma obowiązywać do końca obecnych rozgrywek.
- W wyniku zawirowań na rynku nasz dotychczasowy sponsor, firma Cyber Quant, został zmuszony do zawieszenia współpracy. Trzymamy kciuki, aby sytuacja sponsora poprawiła się, a jego logo wróciło na front koszulki od nowego sezonu. Mieliśmy kilka dni, aby pozyskać sponsora, dlatego cieszę się, że z Hotelem Branicki doszliśmy do porozumienia. Pomimo krótkiego czasu udało się ogarnąć wszystkie tematy, dlatego z przyjemnością witamy Hotel Branicki w gronie naszych sponsorów - wyjaśnia zamieszanie w temacie sponsorskim Wojciech Pertkiewicz, prezes Dumy Podlasia.
Kwota, jaka zasili konto klubu dzięki nawiązaniu współpracy, nie została podana, ale wiadomo, że na podpisaniu umowy z Hotelem Branicki skorzystają bezpośrednio piłkarze.
- Front koszulki to bardzo prestiżowe miejsce, dlatego zostało ono odpowiednio spieniężone. W ramach współpracy z usług hotelu będą korzystali nasi zawodnicy. Dużo słyszałem o rzekomym braku zaangażowaniu akcjonariuszy, dlatego sporządziłem zestawienie, z którego wynika, że tylko na przestrzeni ostatniego roku zaangażowanie finansowe akcjonariuszy wyniosło ponad 16 mln złotych. Mówimy zatem o niebagatelnej kwocie - dodaje Wojciech Pertkiewicz.
rafal.zuk@bialystokonline.pl