Osoba, która zostanie przyjęta, będzie odpowiedzialna m.in. za prowadzenie rekrutacji do realizowanych przez jednostkę projektów, pomoc przy organizowaniu szkoleń i działań informacyjno-promocyjnych. Do jej obowiązków należeć będzie również przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji projektowej.
Wymagania, jakie musi spełnić kandydat, to: wykształcenie wyższe, znajomość Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Musi być on również niekarany oraz nie posiadać przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na danym stanowisku. Znajomość obsługi komputera traktowana jest jako dodatkowy atut.
Obowiązki pracownika biurowego wykonywane będą na podstawie umowy o pracę w wymiarze 1/2 etatu w okresie od 1 stycznia do 30 czerwca 2014 r.
Aplikacje zawierające m.in. list motywacyjny, CV ze zdjęciem oraz kopię ukończenia studiów wyższych należy dostarczyć do Fundacji (ul. Zwierzyniecka 6/3, Białystok) do 3 grudnia. Osoby, które przejdą pierwszy etap rekrutacji, zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną.
Więcej informacji nt. naboru można uzyskać pod nr. tel. 85 742 36 69.
malgorzata.c@bialystokonline.pl