Osoba, która chciałaby zdobyć doświadczenie na stanowisku asystenta ds. social media, będzie odpowiedzialna m.in. za prowadzenie profilu programu "Projektor-wolontariat studencki" na Facebooku. Wymagania, jakie powinien spełniać kandydat, to m.in. dobra znajomość specyfiki portalu Facebook, kreatywność, odpowiedzialne podejście do wykonywanych zadań oraz dyspozycyjność ok. 6 godzin tygodniowo.
Do zadań asystenta ds. promocji należeć będą m.in. przygotowanie informacji prasowych o aktualnych wydarzeniach w programie, przygotowywanie i wysyłka newsletterów oraz udział w akcjach promocyjnych organizowanych przez biuro Regionalnego Koordynatora Programu w Białymstoku. Od kandydatów oczekuje się podstawowej wiedzy i umiejętności z zakresu public relations, otwartości oraz dyspozycyjności ok. 5 godzin w tygodniu.
Osoba, która pomyślnie przejdzie rekrutację na stanowisko asystenta ds. kontaktu ze szkołami, będzie odpowiedzialna za stworzenie bazy szkół w miejscowościach do 20 tys. mieszkańców w okolicach Białegostoku oraz kontakt mailowy i telefoniczny ze szkołami w celu nawiązania współpracy z Programem. Podstawowe wymagania to: komunikatywność, otwartość, odpowiedzialne podejście do wykonywanych zadań, umiejętność łatwego nawiązywania kontaktu, a także dyspozycyjność ok. 5 godzin w tygodniu.
Osoby zainteresowane proszone są o przesyłanie swoich CV na adres: a.matyszewska@projektor.org.pl do 20 października w tytule maila podając stanowisko, którego dotyczy zgłoszenie.
"Projektor-wolontariat studencki" to program realizowany przez Fundację Rozwoju Wolontariatu. W jego ramach studenci różnych uczelni realizują projekty edukacyjne dla dzieci i młodzieży szkołach, prowadząc zajęcia dodatkowe według własnych scenariuszy i pomysłów. Dla studentów prowadzone są ponadto liczne warsztaty i szkolenia, które rozwijają ich kompetencje i przygotowują do pracy z uczniami.
Więcej informacji: www.projektor.org.pl
malgorzata.c@bialystokonline.pl