Międzynarodowa organizacja Superbrands, działająca od 15 lat w ponad 85 krajach, już po raz piąty wyłoniła najsilniejsze marki konsumenckie na polskim rynku. Tytuł Superbrands przyznawany jest głosami niezależnej Rady Marek niewielkiej liczbie marek - poniżej 5 procent ogółu ocenianych przez radę.
Po raz kolejny w gronie najsilniejszych marek konsumenckich na polskim ryku znalazła się marka Łaciate. Tytuł Superbrands to potwierdzenie silnej pozycji na rynku oraz prestiż - uwieńczenie długotrwałej pracy nad marką.
- Łaciate to nasza sztandarowa marka - mówi Edmund Borawski, prezes Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol. - Od momentu jej powstania, to jest od 14 lat, dbamy o jej wizerunek i starania te uwieńczone zostały m.in. tytułem Superbrands - kontynuuje. - Jest to potwierdzeniem, iż nasze starania i praca na rzecz marki idą w dobrym kierunku, tym bardziej że Łaciate jest obecnie najpopularniejszą marką mleka w Polsce - podkreśla Borawski.