Kto jest poszukiwany?
Poszukiwanych jest 5 aplikantów w Straży Miejskiej w Białymstoku. Kto może wziąć udział w naborze? Szansę na pracę mają osoby z minimum średnim wykształceniem, polskim obywatelstwem, które ukończyły 21 lat i mają uregulowany stosunek do służby wojskowej. Wymogiem koniecznym jest też nienaganna opinia i korzystanie w pełni praw publicznych. Kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo bądź przestępstwo skarbowe.
Większe szansę na przyjęcie do służby mają osoby znające kodeks wykroczeń, ustawę o strażach gminnych czy samorządzie gminnym. Dodatkowym atutem będzie prawo jazdy kat. B i praktyczna znajomość samoobrony.
Osoby zainteresowane przyjęciem do straży miejskiej muszą złożyć: list motywacyjny, kwestionariusz osobowy bądź cv, oświadczenie o niekaralności, zgodę na przetwarzanie danych osobowych, oświadczenie o polskim obywatelstwie i o korzystaniu z pełni praw publicznych, kserokopie ukończenia szkoły oraz zaświadczenie lekarskie o zdolności do zajęć z wychowania fizycznego z elementami siłowymi. Trzeba mieć bowiem na uwadze, że praca w straży miejskiej wymaga wielokrotnie dobrej kondycji fizycznej.
Gdzie i kiedy składać dokumenty?
Dokumenty można składać w Straży Miejskiej przy ul. Składowej 11 w pokoju 310 w zaklejonych kopertach do 12 października. Należy na nich umieścić imię i nazwisko oraz dopiskiem "nabór na wolne stanowisko urzędnicze – aplikant".
Kandydaci, którzy spełnią niezbędne wymagania będą informowani telefonicznie o dalszej rekrutacji. Dokumenty niekompletne nie będą rozpatrywane.
Osoby, które się dostaną otrzymają na początek umowę o pracę na 12 miesięcy. Muszą być przygotowane na pracę w systemie zmianowym w porze nocnej oraz dziennej.
Zainteresowani pracą, którzy chcieliby poznać więcej szczegółów mogą je uzyskać dzwoniąc pod numer telefonu: 85 869 67 53.
justyna.f@bialystokonline.pl