Podinspektor w Biurze Rady Miasta
Poszukiwana jest osoba na stanowisko podinspektora w Biurze Rady Miasta Urzędu Miejskiego. Osoba na tym stanowisku będzie zajmowała się m.in. obsługą organizacyjną Rady Miasta, zapewnieniem pomocy radnym w sprawowaniu ich mandatu, realizacją spraw związanych z wyborami ławników do sądów powszechnych czy wykonywaniem obowiązków, mających związek z wyborami powszechnymi i wyborami do rad osiedli.
Pracę może dostać osoba z polskim obywatelstwem, wyższym wykształceniem, która ma pełną zdolność do czynności prawnych i nie była karana. Dodatkowym atutem będzie znajomość zagadnień z zakresu wymaganego na tym stanowisku, znajomość statutu Białegostoku oraz biegła umiejętność obsługi programów komputerowych.
Pracodawca oferuje pierwszą umowę o pracę na czas określony do sześciu miesięcy i wynagrodzenie brutto w przedziale 4400-4600 zł.
Podinspektor w Departamencie Organizacyjnym i Nadzoru
Prezydent miasta poszukuje też osoby, która zajmie się wdrażaniem systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją w urzędzie. Podinspektor będzie również odpowiedzialny za przygotowywanie projektów aktów prawnych dotyczących organizacji i funkcjonowania urzędu oraz upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez prezydenta. Oprócz tego będzie także prowadził sprawy z zakresu udostępniania informacji publicznej.
Od kandydatów na to stanowisko wymaga się polskiego obywatelstwa i wyższego wykształcenia (kierunki: administracja, prawo, zarządzanie i ekonomia). Plusem będzie też znajomość pakietu MS Office i zagadnień przydatnych na takim stanowisku. Osoba zatrudniona może liczyć na pierwszą umowę o pracę na 6 miesięcy i wynagrodzenie od 4400 do 4600 zł brutto.
Podinspektor w Departamencie Skarbu
Jedna z ofert skierowana jest do podinspektora w Departamencie Skarbu, który będzie prowadził m.in. postępowania administracyjne, związane z ustaleniem wysokości i wypłaty odszkodowań za nieruchomości przejęte pod drogi na mocy ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych. Osoba na tym stanowisku będzie też zajmowała się postępowaniami administracyjnymi w sprawie naliczenia opłat adiacenckich, ustalonych w związku ze wzrostem wartości nieruchomości spowodowanym budową urządzeń infrastruktury technicznej lub scaleniem i podziałem nieruchomości.
Na pracę ma szansę osoba z wyższym wykształceniem, polskim obywatelstwem, która nie była karana. Dodatkowym atutem jest znajomość zagadnień, które dotyczą tego stanowiska pracy, umiejętności analityczne i biegła obsługa komputera.
Jak i gdzie się zgłaszać?
Osoby zainteresowane pracą na powyższych stanowiskach, mogą składać dokumenty (m.in. CV, oświadczenie o posiadaniu polskiego obywatelstwa, oświadczenie o niekaralności itp.) do 12 listopada w Punkcie Informacyjnym Urzędu Miejskiego lub drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Białymstoku, ul. Słonimska 1, 15 – 950 Białystok – w zamkniętej kopercie (z dopiskiem, o jakie stanowisko pracy chodzi).
24@bialystokonline.pl