Termin promocji: 2015-09-18 - 2025-09-25
Strategia marketingowa firmy to dokument nie dla każdego.
Poznaj szczegóły: 531 600 212. Powinny po niego sięgać wyłącznie firmy, które planują wieloletnią obecność na rynku i zależy im na budowaniu przewagi nad konkurencją. Powiecie: „A czy jest przedsiębiorstwo, które do tego nie dąży?”. Na myśl, przychodzą mi wyłącznie monopoliści i właściciele praw autorskich do unikalnych innowacyjnych projektów.
Wielu z nas nie lubi planować przyszłości. Uważamy, że trzeba być elastycznym i po prostu bardzo szybko reagować na potrzeby rynku. Zgoda. Również zwolennicy tego podejścia odnajdą coś dla siebie w strategii marketingowej. Dzięki przewidzicie przyszłe zmiany w branży oraz potencjalne kryzysy. Strategia to tak naprawdę dokument, dzięki któremu próbujemy sami zrozumieć swoją branżę, dokładnie określić swoje cele, nazwać po imieniu stojące przed działalnością gospodarczą zagrożenia i szanse. Tutaj tworzymy harmonogram dla działań marketingowych i rodzaj języka marketingowego, który trafia na podatny grunt i w efekcie prowadzi do sprzedaży.
Strategia firmy – ceny
Ceny strategii firmy – często nazywanej także strategią komunikacji marki - zaczynają się od 2500 zł netto. Wysokość honorarium dla specjalistów tworzących dokument, zależy od Waszych potrzeb na etapie badawczym. Bardziej zaawansowane analizy wymagają zaangażowania dodatkowych ekspertów i są czasochłonne. Niektóre strategie oferują także gotowe do wdrożenia projekty reklam wykonane przez grafika. Jeśli kiedykolwiek orientowaliście się ile kosztuje praca grafika wiecie, że banner reklamowy może kosztować 100 zł. Na tą prostą formę reklamy możemy jednak wydać także 300 lub nawet 500 zł. Wszystko zależy od poziomu pracy twórcy. Najdroższe strategie kosztują często ponad 10 tys. zł netto. Zawierają rozbudowany pomysł na Twoją reklamę, gotowe projekty, dogłębne analizy i badania.
Elementy strategii marketingowej
Elementy strategii marketingowej to zbiór przydatnych do budowania silnej marki analiz i narzędzi. Wśród nich znajdziecie m.in.:
- analizę rynku
- analizę konkurencji
- pozycjonowanie marki (m.in. Esencję marki, Osobowość marki, Grupa docelowa, Insight)
- Big Idea
- dedykowane narzędzia marketingowe
- kreacje reklamowe
- harmonogram działań marketingowych
- ewaluację strategii marketingowej firmy
Dobrze zaplanowaliście przyszłość swojej firmy? Strategia marketingowa powinna opierać się na Waszych doświadczeniach, uwagach oraz spełniać Wasze oczekiwania. Zadbaj, aby dokument był z Tobą na bieżąco konsultowany.
Skontaktuj się z doświadczonymi specjalistami:
GOGLER BRZEZIŃSKI SUSZKO SPÓŁKA JAWNA
ul. Rzymowskiego 43/55
15-349 Białystok
http://gogler.pl/oferta/strategia-marketingowa/
Telefon: 531 600 212