Termin promocji: 2015-09-18 - 2025-09-18
Fotografia wizerunkowa jest jak obraz. Fotograf może przy jej pomocy narysować wizerunek – podkreślić zalety i zatuszować wady. Niezależnie od tego czy potrzebujemy wizerunkowych zdjęć naszego szefa czy wnętrz firmy możemy być pewni, że profesjonalna fotografia – często nazywana biznesową lub korporacyjną - zrobi dobre wrażenie na klientach.
Poznaj szczegóły: 531 600 212. Realnie przyczyni się też do podpisania umowy lub sprzedaży produktu. Polecana jest nie tylko prezesom wielkich firm, szefom i liderom. Na fotografii wizerunkowej zobaczymy przyjaznego handlowca, informatyka, a nawet księgową. To silne narzędzie dla właścicieli małych firm czy przedsiębiorstw jednoosobowych.
Fotografia reklamowa – siła obrazu w Internecie
Badania pokazują, że w mediach społecznościowych (Facebook) lubimy oglądać zdjęcia ludzi. Doceniamy wysoką jakość fotografii, intensywne barwy, kolor oczu. W fotografii wizerunkowej liczy się nawet tło zdjęcia – najlepiej zdecydować się na białe. Fotograf może zaproponować Ci m.in. fotografię dodge&burn, na której przyciemniany niektóre elementy twarzy np. kości policzkowe, rozjaśniamy czoło i oczy. Dzięki temu portrety są bardziej świetliste.
Fotografia reklamowa to przeważnie zdjęcia produktowe. Metoda packshot pozwala uzyskać wysokiej jakości zdjęcia statycznego produktu, ale także panoramy sferycznej. Klienci z branży odzieżowej nierzadko decydują się na tzw. duchy. Podobne fotografie oglądaliście na pewno nie raz w sklepach internetowych – ubranie pozbawione jest ciała modelki i przypomina zawieszone w powietrzu.
Na co zwrócić uwagę w fotografii wizerunkowej
Zlecając wykonanie zdjęć członków zespołu Waszej firmy sprawdźcie jakie doświadczenie ma fotograf. Ważne, aby potrafił stworzyć na planie sprzyjającą atmosferę i wykonać fotografię uwydatniającą charakter fotografowanej osoby. Profesjonalna fotografia biznesowa wzbudza zaufanie. Sprawia, że wyglądamy przyjaźnie i profesjonalnie.
Fotografia wizerunkowa – podejście jakościowe do biznesu
Gdy klient wybiera produkt spośród ofert wielu firm nierzadko kluczowe stają się detale. Zarówno my i konkurencja jesteśmy tylko krok od wygranej. To właśnie wizerunek, utożsamianie się konsumenta z naszą marką czy produktem, sprawiają, że wygrywamy. Dzięki fotografii wizerunkowej jesteśmy wiarygodniejsi, bardziej przekonujący i po prostu łatwiej nam zdobyć zaufanie kupującego. Gdy robi zakupy przy pomocy Internetu, fotografia reklamowa jest dla niego jedyną szansą, by „dotknąć” produkt i sprawdzić jego jakość. Fotografia wizerunkowa to pozorny koszt, który doświadczony sprzedawca zawsze potraktuje jako inwestycję. Poza oczywistym prestiżem, zachęca do kontaktu, konsultacji i w efekcie dokonania transakcji.
Skontaktuj się z doświadczonymi specjalistami:
GOGLER BRZEZIŃSKI SUSZKO SPÓŁKA JAWNA
ul. Rzymowskiego 43/55
15-349 Białystok
http://gogler.pl/oferta/fotografia-wizerunkowa/
Telefon: 531 600 212