Termin promocji: 2015-09-18 - 2025-09-25
Audyt zarządzania staje się popularnym i dostępnym narzędziem wśród lokalnych przedsiębiorców. Kojarzymy go najczęściej z wewnętrzną kontrolą firmy, a w rzeczywistości nie o kontrolę tutaj chodzi. Polega przede wszystkim na doskonaleniu całego procesu zarządzania przedsiębiorstwem – merytorycznej ocenie efektywności pracy. Takie „chłodne” spojrzenie na własne przedsiębiorstwo jest bardzo pomocne w budowaniu stabilnego biznesu, którego strategicznym celem jest zysk. Audyt to ocena efektywności i identyfikacja ryzyka.
Jeśli oczekujemy, że pieniądze zainwestowane w marketing mają nam przynieść wymierne zyski, inwestujemy je w to co analityczne i przewidywalne. Marketing internetowy jest powszechnie uznawany za skuteczne narzędzie sprzedaży nie tylko dla dużych i średnich firm, ale przede wszystkim lokalnego biznesu. Skupia się głównie na reklamie efektywnościowej - określającej dokładnie kim jest nasz klient oraz gdzie powinniśmy eksponować komunikaty marketingowe, aby realnie sprzedawały produkty i usługi. Lokalny marketing internetowy zaczyna się najczęściej od stworzenia strony internetowej. 70% Polaków szuka strony internetowej w wyszukiwarce Google. Oznacza to, że wysoka pozycja naszej witryny www daje nam ogromną przewagę nad konkurencją, umożliwiając istotne zwiększenie obrotów. Co zrobić, aby osiągnąć w Google pozycje w TOP 10, a nawet TOP3? Zacznijcie od audytu SEO.
SEO to potencjalnie rewolucja w sprzedaży. Audyt to dopiero początek.
Analiza, statystyka, badania, wyliczenia, strategia – ci, którzy nie boją się tych słów osiągają w biznesie sukces. Nie oznacza to, że musicie od razu sami się tym wszystkim zajmować. Pozycjonowanie strony internetowej to zaawansowany i angażujący proces. Nie można go przeprowadzić samodzielnie. Polega na licznych zabiegach informatycznych, tworzeniu setek tysięcy znaków tekstów poradnikowych i ofertowych oraz umieszczaniu linków do strony w katalogach, serwisach internetowych i blogach. Wszystkim tym zajmuje się firma informatyczna najczęściej nazywana agencją SEO. Współpracę z zespołem informatyków poprzedza dokładna analiza pozycji strony w Google, słów kluczowych wpisywanych przez Waszych klientów do wyszukiwarki, responsywność strony www (przystosowanie do urządzeń mobilnych np. smartphone lub tablet), określenie wieku domeny, wartości linków prowadzących do witryny www, analiza treści na stronie oraz całej konstrukcji strony www. Te elementy – oraz wiele innych – składają się na tzw. audyt SEO.
Chcesz wiedzieć więcej? Zadzwoń: 531 600 212.
Dlaczego SEO jest przeważnie rewolucyjnym rozwiązaniem dla firm? Po wdrożeniu usługi okazuje się, że nie potrzebujemy handlowców, nie musimy poświęcać już swojego czasu na pozyskiwanie klientów. To klienci wychodzą z inicjatywą i poszukują produktu lub usługi u nas. Wyobraź sobie, że chcesz kupić meble kuchenne na wymiar. Dokładnie taką frazę
meble kuchenne na wymiar Białystok wpisujesz do wyszukiwarki i dowiadujesz się kto w Twoim mieście świadczy tego rodzaju usługę. Otwierasz strony kilku firm, dzwonisz, sprawdzasz ceny, sprawdzasz opinie o ich usługach. Nie wychodząc z domu, znalazłeś wiarygodnego wykonawcę swojej nowej kuchni.
Przykładów wykorzystania SEO jest wiele:
- restauracje
- usługi budowlane
- salony kosmetyczne
- wypożyczalnia samochodów
- salon sukien ślubnych
Właściwie ciężko znaleźć branżę, dla której pozycjonowanie nie przynosiłoby wymiernych korzyści.
Audyt SEO strony internetowej zapewni Wam:
- analizę SEO pod kątem optymalizacji treści
- analizę linków przychodzących do witryny
- sprawdzenie aktualnych pozycji strony www w wyszukiwarce
- zaoferuje propozycję fraz kluczowych poszukiwanych przez klientów
- sprawdzi przystosowanie strony do urządzeń mobilnych
Pozycjonowanie można bez wątpienia nazwać reklamą efektywnościową, bo potrafi nie tylko na siebie zarobić, ale przede wszystkim przynosi realne zyski dla firmy.
Dowiedz się więcej o audycie SEO:
GOGLER BRZEZIŃSKI SUSZKO SPÓŁKA JAWNA
ul. Rzymowskiego 43/55
15-349 Białystok
http://gogler.pl/audyt-seo/
Telefon: 531 600 212