
– Bycie Foodie to nie wybór… – to powołanie! Jeśli czujesz, że restauracje to twoje środowisko naturalne, a spotkania przy stole zyskują na wartości, to RestaurantWeek® jest właśnie dla Ciebie! Born to Be Foodie to kolejna edycja wielkiego święta kultury kulinarnej, które od 10 lat inspiruje miliony Gości do odkrywania różnorodności smaków i otwierania się na nowe – podkreśla organizator.
Rezerwacje na wiosenną edycję RestaurantWeek® już wystartowały!
Właśnie wystartowały rezerwacje na wiosenną edycję RestaurantWeek®! Tegoroczna edycja festiwalu odbędzie się pod hasłem #BornToBeFoodie i potrwa od 4 marca do 17 kwietnia. Goście będą mogli odkrywać nowe smaki w ponad 400 najlepszych restauracjach w Polsce, korzystając z wyjątkowych trzydaniowych menu w cenach nawet o 50% niższych niż standardowe. W ramach wiosennego festiwalu na uczestników czekają także prezenty od partnerów oraz rabaty z kartą Visa.
Gdzie się wybrać?
Wiosenna edycja RestaurantWeek® odbędzie się w więcej niż 13 największych aglomeracjach w całej Polsce, w tym w Białymstoku, Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu czy Trójmieście. W Białymstoku w festiwalu biorą udział restauracje, takie jak m.in. Trzy Po Trzy w Kamienicy, Kurra oraz Regiment. Każda z nich oferuje unikalne menu, które zaskoczy połączeniami smaków i nowoczesnym podejściem do kuchni.
Rezerwacje i zniżki
Podczas wiosennej edycji RestaurantWeek® dostępne są zniżki, które umożliwiają korzystniejsze doświadczenia kulinarne. Przy płatności kartą Visa rabat wynosi nawet 40 zł.
Rezerwacje można dokonać na stronie RestaurantWeek.pl lub za pomocą aplikacji RestaurantClub, w której dostępne są dodatkowe promocje. Po zaproszeniu znajomych do pobrania aplikacji, za ich pierwszą rezerwację zapraszający otrzyma rabat do 60 zł na cztery kolejne rezerwacje (po 15 zł każda).
Więcej informacji: RestaurantWeek.
Portal BiałystokOnline objął wydarzenie patronatem medialnym.
24@bialystokonline.pl