Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol rusza z nową kampanią reklamową mleka Łaciate oraz śmietanki 30 % marki Łaciata. Kampania startuje 23 kwietnia. Wtedy w stacjach telewizyjnych pojawią się spoty mleka, a od 3 maja emitowana będzie również reklama śmietanki.
Koncept kreatywny pod hasłem Dobre Łaciate, jest kontynuacją kampanii sprzed dwóch lat - podkreśla naturalność produktów oraz ich walory użytkowe. Spoty telewizyjne będzie można zobaczyć w TVP1, TVP2, Polsat, TVN, Polsat2, TVN7 oraz stacjach niszowych.
Poprzednia kampania Dobre Łaciate przeprowadzona została jesienią 2008 z wykorzystaniem stacji telewizyjnych i internetu. Została nagrodzona za wysoką efektywność brązową statuetką Effie 2009 oraz zdobyła Grand Prix i nagrodę główną za innowacyjne wykorzystanie internetu i mediów interaktywnych w Konkursie Media Trendy 2009.