Obiekt będzie klasycznym centrum wyprzedażowym oferującym produkty znanych marek
po obniżonych cenach. Pomieści ponad 100 sklepów.
- W Outlet Center będą marki podobne do tych znajdujących w innych centrach wyprzedażowych, takich jak Fashion House Outlet Centres w Gdańsku czy Piasecznie i Outlet Park w Szczecinie – informuje Magdalena Frątczak z firmy CBRE, która zajmuje się komercjalizacją obiektu.
Dodaje, że nowa galeria outletowa zatrudni ponad 200 osób. – Otwarcie zaplanowano na trzeci kwartał 2014 r. Teraz dobiegają końca prace nad koncepcją architektoniczną. W tym roku inwestor wystąpi też o pozwolenie na budowę – zaznacza Frątczak.
To drugie centrum wyprzedażowe budowane przez ADV POR Property Investment Spółka Akcyjna S.K.A. Pierwszym jest Outlet Center w Lublinie. Inwestor podkreśla, że dzięki idealnej lokalizacji przy jednej z głównych arterii komunikacyjnych miasta, centrum stanowić będzie wygodne miejsce zakupów dla mieszkańców województwa podlaskiego i okolic. Nie bez znaczenia jest usytuowanie w bliskości wschodniej granicy kraju – pozwoli galerii stać się najbliższym miejscem zakupów dla klientów przyjeżdżających z Białorusi i z obwodu kaliningradzkiego.
Outlet Center w Białymstoku będzie jednokondygnacyjnym budynkiem o powierzchni ponad
20 tys. mkw., z czego 14 tys. mkw. to powierzchnia handlowa. Do dyspozycji klientów przeznaczonych zostanie 700 miejsc parkingowych, w tym 300 w garażu podziemnym. Razem
z Castoramą, sklepem spożywczym i stacją paliw Lotos centrum stworzy rodzaj dużego parku handlowego w tej części miasta.
Warto przypomnieć, że to już drugie planowane centrum wyprzedażowe w Białymstoku.
Na terenie Galerii Podlaskiej powstanie Outlet Białystok. Zgodnie z zapowiedziami ma ruszyć
w listopadzie tego roku.
anna.d@bialystokonline.pl