Osoba, która zostanie zatrudniona, będzie miała za zadanie m.in. czuwać nad porządkiem w miejscach publicznych, kontrolować ruch drogowy oraz zabezpieczać miejsca zdarzeń.
Kto może liczyć na pracę? Kandydat powinien mieć minimum średnie wykształcenie, polskie obywatelstwo i ukończone 21 lat. Musi też mieć uregulowany stosunek do służby wojskowej i nienaganną opinię. Konieczne jest też, by był sprawny pod względem fizycznym i psychicznym. Nie będą rozpatrywane zgłoszenia osób karanych.
Dodatkowym atutem będzie m.in. znajomość kodeksu postępowania w sprawach wykroczenia, prawo jazdy kat. B i praktyczna znajomość sztuk walki.
Zainteresowani pracą w straży muszą dostarczyć m.in. CV, list motywacyjny, oświadczenie o korzystaniu w pełni z praw publicznych, oświadczenie o niekaralności, kserokopie świadectwa ukończenia szkoły i dokumentu potwierdzającego stosunek do służby wojskowej i zaświadczenie lekarskie o zdolności do zajęć z wychowania fizycznego z elementami siłowymi.
Niezbędne dokumenty należy dostarczyć w zaklejonych kopertach do straży miejskiej przy ul. Składowej do dnia 15 kwietnia.
Osoby przyjęte na początku otrzymają umowę o pracę na czas określony do 12 miesięcy. Pracodawca zaznacza, że praca jest w systemie zmianowym w porze dziennej i nocnej.
Kandydaci, którzy spełnią wszystkie niezbędne wymagania i dostarczą odpowiednie dokumenty, zostaną powiadomieni o terminie dalszej rekrutacji. Osoby, które się zakwalifikują będą musiały przejść testy sprawnościowe.
justyna.f@bialystokonline.pl