
Odbiorca instynktownie wyczuwa czy marka to coś więcej niż logo i kolorystyka. Jeśli tak – to z pewnością jej zaufa. Dlatego, jeśli prowadzisz firmę, musisz umieć odpowiedzieć sobie na pytania: Czy znasz DNA swojej marki? Wiesz, jakim archetypem jest Twój biznes? A może chcesz stworzyć całkiem nową historię? Białostocki Park Naukowy i biuro coworkingowe Cenroom organizują na dwa spotkania, podczas których można będzie nie tylko znaleźć odpowiedzi na powyższe pytania, ale też dowiedzieć się, co zrobić, by wzmocnić fundament swojej marki.
Podróż do DNA marki
16 kwietnia odbędą się pierwsze z organizowanych warsztatów – "Podróż do DNA marki”. Poprowadzi je Magdalena Genow, – autorka książek "Złodziejka matek" i "Bułgaria. Złoto i rakija". Przez ponad 10 lat tworzyła i rozwijała jedno z największych wydawnictw w Polsce. W trakcie spotkania, opowie jak zbudować autentyczną tożsamość marki, która przyciąga i zostaje w głowie na dłużej.
Szkolenie będzie poświęcone storybrandingowi i sztuce opowiadania historii.
"Uczestnicy dowiedzą się, czym różni się storytelling od marketingowej papki, i dlaczego bez dobrej opowieści trudno mówić o prawdziwym DNA firmy. Przejdą przez schemat „podróży bohatera”, który pomoże im rozpisać najważniejsze wydarzenia w historii ich biznesu i dostrzec w nich nie tylko rozwój, ale też emocje, porażki i momenty przełomu. Magda opowie inspirujące się cas’y takich marek jak Coca-Cola czy Burger King, które potrafiły przekuć kryzys w siłę, uczestnicy stworzą symboliczne „nekrologi” swoich produktów lub usług – ćwiczenie, które pozwala dotrzeć do sedna wartości, jakie naprawdę niosą ze sobą ich działania" – zapowiadają organizatorzy.
17 kwietnia warsztaty z osobowości marki
Drugie warsztaty, organizowane przez Centroom pokażą uczestnikom, że marka też ma osobowość, tak samo jak człowiek. „Archetyp marki” jest niezbędny, jeśli chcemy zbudować silną więź z odbiorcami i stworzyć spójny przekaz, który będzie pozytywnie odebrany. W trakcie szkolenia można będzie dowiedzieć się, jak różne marki wykorzystują swoje archetypy w praktyce. Uczestnicy, będą też mieli okazję przejść przez ćwiczenia mapujące własny archetyp. Zastanowią się też, jak ich marka może „komunikować się autentycznie, z charakterem, a jednocześnie zgodnie z potrzebami i wartościami klientów”.
Osoby zainteresowane udziałem mogą się zapisywać tutaj:
”Podróż do DNA marki”
”Archetypy marki”
Liczba miejsc jest ograniczona.
Koszt udziału wynosi 59 złotych brutto za każdy z warsztatów.
Zobacz też: Warsztaty Centroom Przedsiębiorczości
Portal BialystokOnline patronuje wydarzeniu
24@bialystokonline.pl