Ostatnie w tym sezonie zawody Pucharu Świata w Planicy odbędą się w dniach 19-20 marca. Wówczas oczy tysięcy Polaków będą skierowane na skoczków narciarskich z całego świata. Wokół miejsca, gdzie lądują zawodnicy, będzie też można zobaczyć banery podlaskiej marki KAN-therm.
- To dla nas powód do znacznej satysfakcji – przyznaje Grzegorz Lach, Dyrektor Handlowy firmy KAN. - Nieczęsto się bowiem zdarza, że polska firma ma możliwość eksponowania swojej marki podczas zawodów sportowych tej rangi. To niekwestionowany prestiż, a zarazem szansa na wzmacnianie rozpoznawalności naszej marki na rynkach zagranicznych – dodaje.
Zdaniem dyrektora, promocja marki podczas tak ważnej imprezy świadczy o jej europejskim charakterze. Uważa on także, że wyroby firmy, która produkuje m.in. systemy grzewcze, są związane z zimową porą, więc obecność na tego typu zawodach jest idealną reklamą.
Firma liczy, że tego typu promocja pozwoli jej dotrzeć do jeszcze szerszego grona odbiorców.
justyna.k@bialystokonline.pl