Wraz z rozpoczęciem rundy wiosennej i z powrotem na boiska największych drużyn piłkarskich, Ekstraklasa przygotowała filmy promocyjne pokazujące najważniejsze i najciekawsze miejsca w miastach poszczególnych klubów.
Na liście Ekstraklasy znalazł się też Białystok i stadion miejski – miejsce nie tylko kojarzone ze sportową drużyną Białegostoku, czyli Jagiellonią, ale również z innymi wydarzeniami.
Celem, jaki obrała Ekstraklasa, jest integracja środowisk lokalnych zrzeszonych wokół polskich klubów piłkarskich. To ważne zadanie, połączenie jednoczesnej integracji kibiców i samorządu, biznesu i klubu. Wszystko po to, by wspólnie budować sukces. Zgodnie z założeniem przedstawicieli Ekstraklasy, spoty będą wyświetlane nie tylko w telewizji – przed meczami, ale również w mediach społecznościowych, środkach komunikacji miejskiej i na billboardach.
– Od ponad pół roku, czyli od początku mojej kadencji, mocno podkreślam, że misją Ekstraklasy jest integracja środowiska lokalnego wokół klubu piłkarskiego – mówi Dariusz Marzec, prezes zarządu Ekstraklasy SA. – Chodzi o wspólnotę celu kibiców, samorządu, biznesu i samego klubu, bo tylko na takiej podstawie można budować sukces sportowy – dodaje.
ewelina.s@bialystokonline.pl