Co roku w polskiej Nocy Reklamożerców biorą udział tysiące fanów reklamy i dobrej zabawy. Głównym tematem tegorocznej Nocy Reklamożerców jest Universal Love. Miłość, emocje, zazdrość, pożądanie będą odmieniane przez wszystkie reklamowe przypadki i wszystkie kontynenty.
W ten miłosny kontekst wpisuje się m.in panorama zmysłowych reklam bielizny Triumph. Miłosne i nie tylko wątki odnajdziemy również w przeglądzie reklam afrykańskich: Nigeria, Kongo, Ghana, Afryka Południowa. Jak co roku plejada gwiazd show biznesu, sportu i polityki w nowych, reklamowych rolach rozśmieszy i wzruszy do łez. Reklama społeczna będzie walczyła o najważniejsze cywilizacyjne sprawy, w tym z marnotrawstwem żywności.
Odrestaurowane perły z reklamowego lamusa przypomną vintage blaski reklam sprzed pół wieku. Plejada robotów, dronów i wyposażonych w sztuczną inteligencję postaci powalczy o lepszy świat, a także o lepszą sprzedaż.
Przed wejściem na salę, każdy z widzów zostanie wyposażony w trąbkę / gwizdek, dzięki którym będzie mógł wyrażać emocje na temat wyświetlanych reklam.
Noc Reklamożerców odbędzie się w piątek (13.04) w trzech białostockich kinach Helios. Potrwa od godz. 23.00 do rana.
Szczegóły: Noc Reklamożerców w Helios Alfa, Noc Reklamożerców w Helios Biała,
Noc Reklamożerców w Helios Jurowiecka
anna.d@bialystokonline.pl