Jaga Energy Drink – tak nazywać się będzie produkt, który niebawem pojawi się w asortymencie większości sklepów w mieście i regionie. Białostocki klub podpisał w piątek (24.03) umowę z firmą Blue Lemon, dzięki której producent orzeźwiających napojów zobowiązał się wypuścić na rynek towar, o który – jak mówi dyrektor działu marketingu w Jagiellonii Białystok Agnieszka Klim – lider Lotto Ekstraklasy starał się już od dłuższego czasu. Choć umowa zawarta została na razie do 2019 r., obie strony deklarują, że liczą na dłuższą współpracę.
Jaga Energy Drink jest spójny koncepcją z kampanią Jagiellonii pod nazwą "Superbohaterowie - Nadchodzimy", którą białostocki klub promuje od kilku miesięcy.
Oprócz Jagiellonii, swoje napoje energetyczne mają także takie zespoły jak Lech Poznań, Legia Warszawa, Wisła Płock czy Śląsk Wrocław.
rafal.zuk@bialystokonline.pl