Dotychczas nikt w takiej formie nie podjął próby usystematyzowania siły tkwiącej w markach - pisze "Puls Biznesu". 10 najlepszych marek wyłonili powołani do tego eksperci oraz w osobnym rankingu - czytelnicy "PB". Ogłoszenie wyników plebiscytu odbyło się wczoraj w Warszawie. W klasyfikacji ekspertów "Łaciate" grajewskiej spółdzielni Mlekpol znalazło się na 6 pozycji exe equo z Gazetą Wyborczą. Pierwsze trzy miejsca zajęły marki: Heyah, Frugo i Tyskie. Według głosów oddanych przez czytelników "Pulsu Biznesu" "Łaciate" znalazło się na 8 miejscu. Spośród ponad 8 i pół tysiąca głosujących na "Łaciate" oddano 528 głosów. Na pierwszych trzech miejscach czytelnicy ustalili marki: Tymbark, Red Bull oraz Atlas. Plebiscyt "Pulsu Biznesu" był próbą stworzenia katalogu firm, które po 1989 roku osiągnęły największy sukces marketingowy. "Łaciete" jest najbardziej rozpoznawaną marką grajewskiego Mlekpolu. Łaciate znajduje się też w gronie najdroższych polskich marek.