Koncepcje promocji Białegostoku

2008.03.17 00:00
Pięć pomysłów na promocję Białegostoku przedstawiła krakowska firma Eskadra. Eskadrę wybrały władze miasta do przygotowania profesjonalnej strategii promocji: inwestycyjnej, turystycznej i wewnętrznej miasta. Do wyboru mieszkańcy miasta i urzędnicy miejscy mają jednak 4 koncepcje.

Zdaniem krakowskich specjalistów Białystok nie powinien promować się jako zielone miasto do życia, bo dla przyjezdnych nic to nie znaczy. Czystość, bezpieczeństwo, zieleń - to ważne jest dla mieszkańców.

Eskadra proponuje postawić na wielokulturowość Białegostoku stąd hasło "żywy tygiel kultur". Białystok może też być "miastem ekspresji" i promować operę podlaską, ośrodek lalkarski, galerię Arsenał, tancerzy hip-hopowych czy klub sportowy Jagiellonia.

Innym pomysłem jest wykorzystanie faktu, iż urodził się tu Ludwik Zamenhof oraz idei języka esperanto, dlatego zaprezentowane było hasło "Tutaj możesz się porozumieć". Dyrektor kreatywny Eskadry Mateusz Zmyślony przyznał, że kibicuje koncepcji "wschodzącego Białegostoku". "Uważamy, że Wschód to same pozytywne wartości" - dodał.

Teraz specjaliści z Eskadry czekają na opinie od białostoczan - drogą internetową. 10 kwietnia przedstawią wybraną koncepcję.

Źródło: Radio Białystok


1766 osób online
Wersja mobilna BiałystokOnline.pl
Polityka prywatności | Polityka cookies
Copyright © 2001-2024 BiałystokOnline Sp. z o.o.
Adres redakcji: ul. Sienkiewicza 49 lok. 311, Białystok, tel. 85 746 07 39