Ogromnych rozmiarów herb, dwa medale otrzymane za zajęcie drugiego i trzeciego miejsca w Lotto Ekstraklasie oraz Puchar i Superpuchar Polski - te elementy znajdą się na nowym autokarze Jagiellonii Białystok, którym niebawem na ligowe spotkania będą podróżowali zawodnicy podlaskiego klubu. Opisany projekt - w dogrywce przeprowadzonej na stronie firmy bukmacherskiej STS, która jest głównym sponsorem wicemistrzów Polski - zyskał najwięcej, bo aż blisko 67% głosów.
- Cieszymy się, że kibice Jagiellonii tak licznie wzięli udział w głosowaniu zarówno na pierwszym etapie, jak i w dogrywce. Zwycięski projekt powstał w oparciu o sugestie naszych zawodników, którym zależało, aby zawrzeć na nim największe dotychczasowe sukcesy Jagiellonii, z których wszyscy jesteśmy dumni. Wierzymy, że nowy autokar powiezie drużynę do kolejnych sukcesów. Jesteśmy przekonani, że będzie prezentował się wspaniale i spotka się z ogólną aprobatą – mówi Agnieszka Klim, dyrektor marketingu Jagiellonii Białystok.
W finałowej rozgrywce zwycięski projekt zostawił w pokonanym boju pracę, która cieszyła się największym zainteresowaniem w pierwszym etapie głosowania. Jej motywem przewodnim była ognista pszczoła.
rafal.zuk@bialystokonline.pl