Od klientów zazwyczaj zależy sukces tego co robimy. I powodzenie „Nasz klient, nasz pan” jest tu w pełni prawdziwe, bez względu na to czy nam się to podoba, czy też nie. Jak jednak zachować równowagę w tych relacjach i umieć nie tylko zadowolić klienta, ale też zachować przy tym asertywną postawę? Tego i wielu innych ciekawych rzeczy odnośnie kontaktu z klientami, można będzie dowiedzieć się podczas organizowanego przez Białostocki Park Naukowo-Technologiczny spotkania pt. „Trudny człowiek czy trudna sytuacja, jak radzić sobie z wymagającym klientem?”.
Szkolenie poprowadzi Urszula Kliber-Zych z DrTusz, która opowie jak umiejętnie komunikować się z klientem, radzić sobie z trudnymi emocjami i stresem. Szczególnie, że nieprzyjemne zdarzenia z pracy tkwią naszej głowie długo i przekładają się na inne sfery życia. Prelegentka opowie więc, jak zachować profesjonalną postawę, nie dać wyprowadzić się z równowagi, ale też nie pozwolić wejść sobie na głowę.
2-godzinne spotkanie odbędzie się w biurze coworkingowym Centroom, zarządzanym przez Białostocki Park Naukowo-Technologiczny. Szkolenie jest skierowane przede wszystkim do osób, które mają do czynienia z klientami - bez względu jakimi, mogą to być przypadkowe osoby odwiedzające np. nasz sklep lub korzystające z usług, jak i partnerzy biznesowi.
Warsztaty odbędą się 24 lutego.
Zapisy trwają, liczba miejsc ograniczona.
Zgłaszać się można za pośrednictwem strony www.bpnt.bialystok.pl
Zobacz też: Jak radzić sobie z wymagającym klientem - warsztaty w Centroom
Portal BialystokOnline patronuje wydarzeniu.
justyna.f@bialystokonline.pl