By sprzedać produkt, niezbędny jest charyzmatyczny mówca - osoba, która z pasją w głosie opowie o jego zaletach.
W jaki sposób opowiadać o swoim biznesie tak, by inni słuchali? Przed takim właśnie pytaniem niejednokrotnie stają początkujący przedsiębiorcy, w końcu to oni, poszukując partnera biznesowego lub inwestora, muszą często opowiadać o swoim produkcie lub usłudze. Z reguły mają kilka minut na "sprzedanie" pomysłu.
Jak nie stracić okazji i przekonać innych, ze warto zainwestować czas i pieniądze w to, co proponujemy? Tego dowiedzą się osoby, które wezmą udział w spotkaniu "Pitching - jak mówić, aby Cię słuchano?".
To czwarty już warsztat z cyklu Centroom Przedsiębiorczości. Jak zapewniają organizatorzy, podczas spotkania uczestnicy dowiedzą się m.in. jakie są podstawowe błędy popełniane przy tworzeniu prezentacji, jak zapanować nad stresem oraz wezmą udział w ćwiczeniach, które pozwolą im na wypracowanie w sobie cech idealnego mówcy.
Spotkanie odbędzie się 30 maja w godz. 16.30-18.30. Poprowadzi je Adam Gardocki z Działu Promocji Białostockiego Parku Naukowo-Technologicznego. Specjalizuje się on w obszarze tworzenia i rozwijania startupów oraz marketingu - zarówno stacjonarnego, jak i internetowego. Koordynował ponad 170 przedsięwzięć biznesowych na terenie woj. podlaskiego.
Patronujemy temu wydarzeniu.
Poznaj szczegóły: Centroom Przedsiębiorczości - Pitching - jak mówić, aby Cię słuchano?
monika.zysk@bialystokonline.pl