Na obu rękawach koszulek piłkarzy Jagiellonii pojawi się logo Eurocashu. Spółka poza reklamami na stadionie oraz na ściankach wywiadowych będzie miała również prawo do wizerunku klubu Jagiellonia Białystok oraz jej zawodników.
Jak wyznał Luis Amaral, prezes Grupy Eurocash, osiągnięcia Jagiellonii, zwłaszcza Puchar Polski i pozycja lidera Ekstraklasy, zaimponowały firmie. Dodał, że ceni klub także za przedsiębiorcze podejście, udowodnienie, że mimo ograniczonych( w porównaniu z innymi klubami) środków finansowych, potrafi osiągać sukcesy. Amaral liczy, że klub dostarczy jeszcze wielu powodów do dumy wszystkim jego sympatykom.
Eurocash to jedna z największych firm w Polsce, zajmująca się dystrybucją produktów żywnościowych, chemii gospodarczej, alkoholu i wyrobów tytoniowych, organizatorem sieci franczyzowych dla niezależnych sklepów detalicznych.
za: Jagiellonia.pl