Dopiero 2 dni przed pierwszym meczem nowego sezonu Jagiellonia zaprezentowała koszulki, w jakich w najbliższym czasie biegać będą zawodnicy Dumy Podlasia. Jak tłumaczy prezes klubu - Wojciech Pertkiewicz - takie opóźnienie spowodowane jest tym, że do samego końca trwały negocjacje z różnymi sponsorami.
- Trochę nam z prezentacją koszulek zeszło, bo rozmawialiśmy z wieloma podmiotami. Chyba jako pierwsi w historii Ekstraklasy zagramy w dwóch różnych strojach. W dwóch pierwszych kolejkach na koszulkach znajdzie się logo firmy Chorten i logotyp województwa podlaskiego. W następnych spotkaniach będziemy grali z Cyber Quant na piersi, a pod spodem, co udało się zrealizować w ostatniej chwili, pojawi się znak Kuchni Vikinga - oznajmia prezes Dumy Podlasia.
Ponadto na meczowych trykotach ulokowane zostanie logo Miasta (w tym samym miejscu co rok temu), a logo firmy bukmacherskiej STS przeniesione będzie na rękawy.
Strój wyprodukowała firma Kappa. Ciekawą nowością jest ukryta na koszulkach wizualizacja mapy Białegostoku. Mapa ukazuje drogę z ważnej dla klubu ul. Jurowieckiej na stadion miejski mieszczący się przy ul. Słonecznej. Na trykotach w tym sezonie zobaczymy też logotyp Ultras Jagiellonia Białystok. Grupa UJB świętuje bowiem jubileusz 20-lecia funkcjonowania stowarzyszenia.
- Ultras Jagiellonia Białystok jest to najdłużej działająca grupa kibicowska w Jagiellonii i najstarsza grupa w Polsce. Postanowiliśmy więc to uhonorować, prawdopodobnie jako pierwszy klub w kraju - dodaje Wojciech Pertkiewicz.
Nowe koszulki możliwe są do zakupienia w cenie 229 zł oraz 399 zł. Droższa wersja to trykoty premium, czyli dokładnie takie same, w jakich o ligowe punkty walczyć będą białostoccy piłkarze.
Drugi komplet strojów jest w barwach biało-czarnych, z przewagą koloru białego.
rafal.zuk@bialystokonline.pl