Trzeba spełnić wymagania
Komendant Straży Miejskiej w Białymstoku ogłosił nabór do służby. Poszukiwanych jest 13 aplikantów.
Do obowiązków nowo przyjętych osób będzie należała "ochrona porządku publicznego wynikająca z ustaw i aktów prawa miejscowego". Chodzi przede wszystkim o zapewnienie porządku i spokoju w miejscach publicznych czy zabezpieczenie miejsc zdarzeń.
O pracę mogą starać osoby mające przynajmniej średnie wykształcenie, polskie obywatelstwo i ukończone 21 lat. Konieczne jest też uregulowanie stosunku do służby wojskowej i dobra opinia. Rozpatrywane będą zgłoszenia osób, które nie były karane sądownie i są całkowicie sprawne (zarówno fizycznie i psychicznie).
Dodatkowym atutem jest prawo jazdy kat. B i praktyczna znajomość sztuk walki.
Można przynosić dokumenty
Osoby zainteresowane podjęciem pracy powinny złożyć niezbędne dokumenty w siedzibie białostockiej straży miejskiej przy ul. Składowej 11. Należy przynieść m.in.: list motywacyjny, CV, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności oraz kserokopię dokumentów, które potwierdzają zdobytą wiedzę i umiejętności. Trzeba także dostarczyć zaświadczenie lekarskie o zdolności do zajęć z wychowania fizycznego z elementami siłowymi.
Dokumenty można składać do końca sierpnia. Na kopercie należy umieścić imię i nazwisko oraz dopisek "Nabór na wolne stanowisku urzędnicze - aplikant".
Osoby, które zostaną przyjęte otrzymają na początku umowę na czas określony do 12 miesięcy i będą pracowały w systemie zmianowym. Zakwalifikowani będą informowani telefonicznie o dalszej rekrutacji i jej warunkach.
justyna.f@bialystokonline.pl