Wodociągi Białostockie Sp z o.o. zakończyły gruntowną modernizację dyspozytorni na stacji uzdatniania wody Jurowce.
Obiekt przeszedł znaczne przeobrażenie przede wszystkim pod względem technologicznym, ale też estetycznym - chwalą się Wodociągi Białostockie. Spółka wdrożyła też nowoczesne rozwiązania pozwalające na łatwiejszy dostęp do danych dotyczących braku wody lub planowanych prac na sieci wodociągowej. Ponadto wprowadziła służącą do zgłoszeń i obsługi awarii platformę Link Accident oraz nowoczesną aplikację do nadzorowania pracy. Zdaniem Wodociągów modernizacje te znacznie wpłynęły na poprawę jakości pracy dyspozytora oraz obsługę klientów.
Niestety na obsługę klientów wpływ będą miały też kolejne obostrzenia w związku z sytuacją epidemiczną w kraju. Od czwartku (5.11) do odwołania w Wodociągach Białostockich obowiązuje całkowity zakaz wstępu do Biura Obsługi Klienta. Z tej przyczyny nie będzie możliwości osobistych wizyt związanych z załatwianiem spraw przy ul. Młynowej 52/1 w Białymstoku.
Ponadto do 11 listopada obowiązuje zakaz wstępu do innych obiektów należących do Spółki.
Klienci proszeni są o załatwianie spraw telefonicznie i mailowo.
Kontakty:
Biuro Obsługi Klienta - tel. 85 74 58 172, 85 74 58 170, 85 74 58 171;
Laboratorium Badania Wody - tel. 85 74 58 220;
Gospodarka Wodomierzowa - tel. 85 745 82 91, 85 745 82 90;
Centrala - tel. 85 74 58 100;
Sekretariat - tel. 85 74 58 101.
Adres e-mail - bok@wobi.pl
ewelina.s@bialystokonline.pl