W całym roku 2012 sieć uruchomiła w sumie aż 263 nowe sklepy i dwa centra dystrybucyjne. W październiku w Łodzi uruchomiono oficjalnie już 2000. sklep sieci z popularnym chrząszczem w logo. Na koniec roku funkcjonowało już 2125 placówek handlowych. Po raz pierwszy w historii sieć odnotowała miliard wizyt w swoich sklepach. Przy okazji odświeżenia znaczka firmowego dokonano też przetasowań w sklepach, zmieniając aranżację wnętrz - wyeksponowano towary świeże: owoce, warzywa, nabiał, pieczywo, mięso i ryby.
- Wyniki Biedronki wyróżniają się na tle rezultatów osiąganych przez inne podmioty z branży. Dlatego, mimo trudnego otoczenia gospodarczego, pozwalają nam z optymizmem spoglądać na bieżący, 2013 rok. Wysoka jakość i niskie ceny na co dzień to nasza stała oferta dla klientów Biedronki. Rozwój kategorii produktów świeżych i oparcie asortymentu na wyrobach polskich producentów to równie ważne elementy oferty. Z tą ofertą jesteśmy obecni już w ponad 800 miejscowościach i dalej dążymy do zrealizowania celu, jakim jest sieć 3000 sklepów w 2015 roku – podkreśla Tomasz Suchański, dyrektor generalny sieci sklepów Biedronka.
Biedronka jest dziś czwartą co do wielkości firmą w Polsce i trzecią najbardziej wartościową marką w naszym kraju. W Białymstoku ma sklepy m.in. na osiedlach Piasta, Nowe Miasto, Przydworcowe i Wysoki Stoczek.
anna.d@bialystokonline.pl