Dotychczas najgłośniejszym efektem pasji młodego grafika jest odświeżone logo koszykarskiego stowarzyszenia New York Blaze. Praca została doceniona przez portale Logopond, Creattica oraz wyróżniona przez Branding Served, czyli najważniejsze galerie w tej branży na świecie. Pojawiła się również na niezwykle popularnej stronie BrandsNew opisującej rebrandingi najlepszych i największych marek (m.in. PZU, Microsoft czy PKO BP). W Polsce projekt dostał się na stronę główną serwisu Wykop.
Ponadto, w swoim portfolio Kamil ma projekty wykonane dla wielu znakomitych zawodników, w tym m.in. dla występującego wcześniej w NBA Polaka Macieja Lampe. Powstające w Białymstoku logo sportowe cieszą się coraz większym zainteresowaniem, co chwila zgłaszają się nowi sportowcy i organizacje chcące podjąć współpracę.
Skąd wziął się taki pomysł na życie?
- Przede wszystkim, od zawsze miałem dryg do rysowania. W większości moich szkolnych zeszytów ciężko było znaleźć jakieś wolne miejsce i niekoniecznie było to związane z nadmiarem notatek z lekcji. Często zdarzało mi się również obdarowywać znajomych stworzonymi przeze mnie portretami. Po prostu, od dziecka wiedziałem, że jestem w tym dobry – mówi Kamil Doliwa.
Druga pasja to oczywiście koszykówka. I to nie tylko śledzenie jej w TV, wnikliwe analizowanie wyników czy wieszanie plakatów z ulubionymi sportowcami, ale przede wszystkim treningi i występy w koszykarskiej II lidze.
Po studiach ekonomicznych Doliwa postanowił postawić na swoją pasję. Rozpoczął od pracy w firmie projektującej koszulki, a po 5 latach założył Lunatic Agency, która projektuje logo biznesowe, identyfikacje wizualne, strony internetowe, opakowania i rzecz jasna, logo sportowe.
W swoim portfolio ma obecnie prace wykonane dla zespołów: Łapa Łapy, Mechaniak Białystok czy BLS Wysoki Stoczek oraz dla Wojewódzkiego Turnieju Mistrzów Lig Piłkarskich czy dla Białostockiej Ligi Sportu (dzięki zwycięstwu w konkursie organizowanym przez MOSiR Białystok). Również logo wykonane dla imprezy MMA Attack było konsekwencją wygrania zorganizowanego plebiscytu.
ewelina.s@bialystokonline.pl