Spółka SentiOne przygotowała listę najpopularniejszych biznesów w kraju. Jak wynika z najnowszego raportu, od września ubiegłego roku do września 2022 r. wzmianki na temat księgarni TaniaKsiazka.pl pojawiły się w dzieci ponad 76 tys. razy, z czego ponad polowa miała bardzo pozytywny wydźwięk. Wynik nie zaskakuje, ponieważ w ubiegłorocznym rankingu białostocka księgarnia także znalazła się na podium.
– Bardzo się cieszymy z takiego wyniku, tym bardziej że konkurencję stanowią bardzo duże i znane firmy. Przy analizie wydźwięku wzmianek w sieci decydują głosy prawdziwych, rzeczywistych klientów. To, że księgarnia z Podlasia staje w szranki z takimi gigantami e-commerce jak Allegro czy Amazon i wychodzi z nich zwycięsko, powoduje że naprawdę mamy z czego być dumni. Zaufanie, jakim obdarzają nas klienci motywuje nas do dalszego rozwoju na rynku oraz sprawia, że chcemy być jeszcze bliżej naszych odbiorców i spełniać ich oczekiwania – mówi Łukasz Kierus, CEO spółki Glosel, pod której szyldem działa marka TaniaKsiazka.pl. – Zajęcie wysokiego miejsca w rankingu zbiega się z urodzinami księgarni TaniaKsiazka.pl, które zaczniemy świętować w październiku, więc traktuję to jak prezent od klientów – dodaje Łukasz Kierus.
TaniaKsiazka.pl istnieje już od 16 lat. Powstała w 2006 r. jako jedna z marek białostockiej spółki Glosel. Na początku była niewielka, jednak szybko się rozrastała i obecnie pracuje w niej kilkaset osób. Cały czas otwierają się nowe księgarnie stacjonarne oraz punkty bezpłatnego odbioru zamówionych w internecie książek, które są zlokalizowane m.in. w Warszawie, Białymstoku, Ełku, Grajewie, Suwałkach i Bydgoszczy. Można w nich kupować nie tylko książki, ale też artykuły papiernicze, podręczniki szkolne czy zabawki.
justyna.f@bialystokonline.pl