Decyzja o wejściu na giełdę jest elementem długofalowej strategii spółki, w której głównym celem jest dalsza ekspansja terytorialna i stałe zwiększanie udziału w rynku pożyczek.
Spółka Marka konsekwentnie dąży do statusu firmy ogólnopolskiej. W ciągu czterech ostatnich lat objęła zasięgiem swojego działania całe województwo podlaskie i lubelskie oraz część województwa mazowieckiego i warmińsko-mazurskiego. W 2007 r. uruchomiła drugie biuro w Lublinie. Plany związane z dalszym rozwojem wpłynęły na decyzję o debiucie na rynku New Connect.
Rynek ten przeznaczony jest dla małych, innowacyjnych spółek, które posiadają ciekawy pomysł biznesowy i szukają środków na jego sfinansowanie. Marka S.A. jest jedną z nich. W 2009 r. wygrała konkurs Podlaskiej Fundacji Rozwoju Regionalnego - "Kapitał na rozwój". Kolejnym krokiem spółki jest wejście na giełdę.
- Zdecydowaliśmy się na debiut na rynku New Connect, gdyż zależy nam na pozyskaniu kapitału, który przeznaczymy na dalszy rozwój firmy i zwiększenie zasięgu działania w kolejnych regionach. Do końca 2011 roku chcemy otworzyć od 2 do 3 nowych biur - wyjaśnia Krzysztof Jaszczuk, prezes zarządu spółki.