Prezbiopia dotyka wszystkich
Na wyjątkowo wysokie rabaty będą mogły liczyć zwłaszcza osoby będące prezbiopami. Prezbiopia (starczowzroczność) to powszechna dolegliwość dotykająca wszystkich po ukończeniu 40.-45. roku życia. Z wiekiem soczewka oka traci elastyczność. To ogranicza zdolność oka do dostosowywania się do wyraźnego widzenia w różnych odległościach.
Prezbiopia objawia się: problemami z czytaniem zwłaszcza drobnego druku, koniecznością odsuwania tekstu na większą odległość w celu jego przeczytania, odczuwaniem zmęczenia oczu lub ich bólu po dłuższej pracy biurowej lub przy komputerze.
W takim przypadku, idealnym rozwiązaniem są szkła progresywne, zapewniające ostrość widzenia na każdą odległość. Dają one komfort codziennego funkcjonowania, gdyż zastępują dwie pary okularów, tj. do dali i do czytania. Z nimi można poczuć się również młodziej, gdyż ukrywają one nasz wiek.
Będą duże rabaty
W dniach akcji, tzn. od 12 września do 25 września, będzie można uzyskać do 40% rabatu na szkła progresywne, jak również wysokie rabaty na inne produkty. Salon optyczny Optic-fashion, w którym odbędzie się akcja, znajduje się przy ul. dr I. Białówny 6 lok. 1 w Białymstoku. Salon można odwiedzić w poniedziałki, wtorki, środy i piątki od godz. 11.00 do 17.00, w czwartki od 11.00 do 16.00 i w soboty od 11.00 do 14.00. Inne godziny podlegają uzgodnieniu.
Salon Optic-fashion świadczy profesjonalne i kompleksowe usługi optyczne w konkurencyjnych cenach. Oferuje szeroki wybór opraw, m.in. wielu popularnych marek, jak: Ray-Ban, Vogue, Solano, GUESS, Eva Minge, Lee Cooper. Prowadzi również sprzedaż soczewek kontaktowych oraz płynów pielęgnacyjnych do soczewek.
Szczegółowa oferta salonu zamieszczona jest na jego stronie internetowej: www.opticfashion.pl.
[ARTYKUŁ SPONSOROWANY]