Obecnie w urzędzie przy ul. J. K. Branickiego 3/5 mieszkańcy nie załatwią spraw związanych z rejestracją pojazdów, aktami USC (np. rejestracją dziecka, sporządzeniem aktu zgonu), dowodami osobistymi i ewidencją ludności (np. przemeldowaniem się, wydaniem zaświadczeń o meldunku).
Awaria jest niezależna od Urzędu Miejskiego w Białymstoku.
Informację o awarii potwierdza Ministerstwo Cyfryzacji.
AKTUALIZACJA:
Około godz. 13.00 Departament Obsługi Mieszkańców oraz Urząd Stanu Cywilnego mógł już wznowić pracę.
W urzędzie przy ul. J. K. Branickiego 3/5, w Departamencie Obsługi Mieszkańców i USC, białostoczanie mogą już załatwiać swoje sprawy. Systemy elektroniczne Ministerstwa Cyfryzacji, niezbędne do obsługi mieszkańców, zaczynają działać poprawnie.
24@bialystokonline.pl