W trakcie EastMedia prelegenci opowiedzą uczestnikom, jak promować swoje produkty i usługi oraz jak korzystać z social mediów, by przegonić konkurencję. Wyjaśnią również, jak budować przyjazną markę i stworzyć "success story".
- Zaprosiliśmy porywających prelegentów, którzy na co dzień rozwijają własne przedsiębiorstwa lub zarządzają dużymi firmami, nadając markom niepowtarzalną osobowość. Podzielą się oni praktyczną wiedzą i skutecznymi narzędziami z tymi, którym zależy na wzniesieniu swojej firmy na wyższy poziom rozwoju – informuje Anna Daszuta-Zalewska, dyrektor Białostockiego Parku Naukowo-Technologicznego.
Na zainteresowanych czeka 11 prezentacji. Poruszone będą różne zagadnienia dotyczące marketingu, np. RTM, onboarding, landing czy video marketing.
W trakcie spotkania głos zabiorą m.in. Maciej Ossowski – dyrektor sprzedaży Enterprise w GetResponse, Anita Kijanka - właścicielka agencji Come Creations Group, Michał Romanowski - dyrektor sprzedaży w Panorama.pl czy Kamila Kiersznowska - PR & social media manager firmy DrTusz.
Wydarzenie EastMedia skierowane jest do wszystkich zainteresowanych marketingiem. Jak informują organizatorzy, konferencja jest też świetną okazją do nawiązania nowych, cennych znajomości.
East-Media odbędzie się w dniach 15-16 kwietnia w Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym. Konieczna jest wcześniejsza rejestracja.
Więcej: EastMedia Białystok
Patronat: Portal Miejski BiałystokOnline.
justyna.f@bialystokonline.pl