W poprzednim sezonie pod szyldem Wytwórni Lodów Prawdziwych "u Lodziarzy" działało 19 lodziarni. Najprawdopodobniej tego lata ich liczba przekroczy 50. Wszystko dzięki nowemu modelowi współpracy, który firma wprowadziła do swojej oferty.
Coś dla osób, które chcą rozpocząć przygodę z tym biznesem
By zaoferować niebanalne lodowe przysmaki tworzone w oparciu o oryginalną recepturę, nie trzeba już zajmować się ich produkcją.
System "Sama sprzedaż "u Lodziarzy" to coś dla osób, które myślą o rozpoczęciu przygody z tym biznesem, ale niekoniecznie chcą podjąć się produkcji lodów. W tym wariancie rolą franczyzobiorcy jest jedynie sprzedaż sygnowanych tą marką wyrobów, które są przygotowywane przez działającą w pobliżu pracownię.
- To model współpracy, który w naszej opinii znakomicie się sprawdzi w przypadku osób prowadzących już biznes gastronomiczny, a nasze wyjątkowe lody stanowić będą znakomite uzupełnienie jego oferty. Może to być kawiarnia, cukiernia lub restauracja, w której oprócz dotychczasowego asortymentu, będzie można oferować również lodowe desery – wyjaśnia Aleksandra Szarkowska, manager sieci.
Najważniejsza w realizacji tego pomysłu jest geograficzna bliskość pracowni, czyli innej, działającej już lodziarni, w której codziennie będzie odbywała się produkcja lodów.
Ten model franczyzowy oznacza mniejsze nakłady finansowe
Jak wyjaśnia przedstawicielka sieci, decydując się na rozszerzenie swojej dotychczasowej oferty o lody znanej, lubianej i już coraz bardziej rozpoznawalnej marki nie tylko w miastach, w których dotąd działały lodziarnie, właściciel zyskuje szansę na znaczące zwiększenie swoich zysków, ale też podniesienie atrakcyjności lokalu.
- Ważny jest przy tym fakt, że rozpoczęcie współpracy nie oznacza pozbycia się swojej dotychczasowej marki. Lokal będzie bowiem działał w niezmienionej formie, ale jednocześnie pod dwoma szyldami – dodaje.
Nowy model franczyzowy oznacza znacznie mniejsze nakłady potrzebne dla uruchomienia lodziarni. W przypadku już istniejącego punktu gastronomicznego nie ma potrzeby modyfikacji technicznych czy też przeprowadzenia gruntownego remontu. System "Sama sprzedaż" oznacza przede wszystkim mniejszą inwestycję związaną z brakiem konieczności stworzenia zaplecza produkcyjnego.
Franczyzobiorcy Wytwórni Lodów Prawdziwych mogą też liczyć na korzystne formy finansowania urządzeń, co pozwoli przedsiębiorcy jeszcze łatwiej przejść proces inwestycji.
Osoby zainteresowane szczegółami, powinny odwiedzić stronę internetową Wytwórni Lodów Prawdziwych.
monika.zysk@bialystokonline.pl