Premierowy numer Magazynu Młodego Menedżera - "Ekonopedia" poświęcony jest tematom związanym z wakacjami. Prostym językiem, dostosowanym do potrzeb młodzieży, wyjaśniane są skomplikowane kwestie, np. złożenia reklamacji, jeśli agencja turystyczna nie wywiąże się ze zobowiązań, sposobów oszczędzania na wakacje, ubezpieczeń, czy też ustalania cen i promocji. Oprócz artykułów, czytelnicy mają do dyspozycji materiały dodatkowe: mogą nauczyć się nowych słów z leksykonu ekonomicznego, rozwiązać krzyżówkę, czy też wymyślić dalszy ciąg historii o trojgu nastolatkach, którzy chcą założyć własny biznes. Atrakcją jest też Ekonomiczna Gra Karciana dołączona do magazynu.
- "Ekonopedia" wypełnia bardzo istotną lukę w początkowej edukacji ekonomicznej najmłodszych- podkreśla Marcin Dąbrowski, dyrektor zarządzający Fundacji Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych, wydawcy pisma. Mam nadzieję, że będzie stanowić istotny krok w kształtowaniu świadomości ekonomicznej oraz postaw przedsiębiorczych uczniów ostatnich klas szkoły podstawowej oraz rozpoczynających edukację gimnazjalną - dodał Dąbrowski.
Magazyn został wydany w ramach programu "Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy" - projektu prowadzonego przez Fundację Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych, przy współpracy z NBP, wraz z partnerami lokalnymi - Szkołą Główną Handlową w Warszawie, uniwersytetami ekonomicznymi w Katowicach i Poznaniu, Uniwersytetem w Białymstoku, Urzędem Miasta w Bełchatowie oraz Wyższą Szkołą Ekonomii i Prawa w Kielcach. Czasopismo wydawane jest w wersji drukowanej i internetowej dostępnej na stronie: http://www.ekonopedia.pl/